1399-11-15 13:50
2877
1
72996
روز گذشته رخ داد :

انفجار بشکه های رب در انبار شرکت تعاونی تقی آباد / بسته بندی مجدد رب های ضایع شده

روز گذشته در پی انفجار بشکه های رب در انبار شرکت تعاونی تولید تقی آباد 70 تن رب ضایع شد ، گفته می شود در یک مخفی کاری این رب ها دوباره بسته بندی شده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ یک منبع موثق در گفت و گوی تلفنی با این پایگاه خبری از یک تهدید امنیت غذایی خبر داد .

وی افزود : روز گذشته در انباری که متعلق به شرکت تعاونی تولید در روستای تقی آباد گرگان بود انفجاری در بشکه های رب رخ داد.

گویا به دلیل تراکم گاز در این بشکه ها که هر کدام مقادیر زیادی رب در خود جای داده بودند این انفجار رخ داد.

گفتنی است به دلیل قراردادی که بین شرکت کامنوش و شرکت تعاونی انجام شد ، این انبار محل نگهداری رب های تولید شده بوده است .

اما آنچه که باعث تهدید امنیت غذایی جامعه شده اینست که متولان این حادثه رب ها را جمع آوری کرده و دوباره به شرکت کامنوش فرستادند تا بسته بندی شوند .

طبق اخبار موثق بازرسین بهداشت و سازمان غذا و دارو و سایر نهادهای نظارتی هم ورود کرده اند و انتظار اینست که با مسببین این واقعه برخورد شود .

مسئولیت حفظ و نگهداری این رب ها که توسط شرکت کامنوش تولید شده اند با شرکت تعاونی تولید روستایی بوده و مسئولان این شرکت نیز باید پاسخگو باشد که چرا این بشکه ها که تا دو سال قابلیت ماندگاری دارند در کمتر از یک سال به مرز انفجار رسیده اند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

متاسفانه نظارتها کم و کسانی که رشوه میخورند هم زیاد شده اند و تبانی میکنند و باعث گرانی مواد غذایی میشوند خدا خانه ی آنها را خراب کنه

0
0
پاسخ
1399-11-26 18:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.